Érvénytelen lett a tatai Öreg-tó partjára tervezett luxusszállodáról kiírt népszavazás - írja a 24.hu. A Stop Avalon alapítója úgy nyilatkozott, sikerként értékeli az eredményt.
Magyarország északkeleti része keveseknek jutna eszébe, ha az ország fejlett régióit kéne sorolni, inkább az egykori szocialista ipar – mára gazdátlanná vált, rozsda rágta – mintagyárai, az Acélváros felett magasodó Avas paneltömbjei rémlenek fel, jobb esetben természeti értékei, mint az Aggteleki-cseppkőbarlang, a Tokaji borvidék vagy a Lillafüredi Palotaszálló és környezete. Pedig az elmúlt bő tíz évben jelentősen megváltozott ez a vidék, amelyről nemcsak a gombaként szaporodó ipari parkok és ott felépülő gyártóüzemek árulkodnak, de a KSH idevágó gazdasági statisztikái is, nem beszélve az infrastrukturális és turisztikai beruházásokról.
A Miskolci Egyetem campusán mutatták be az ország első Floewater vízautomatáit, melyek csomagolásmentesen kínálnak prémium minőségű vizet - jelentette be a Hell Energy.
Jóváhagyta a BÉT a Hell Energy által készített információs dokumentumot a vállalat által kibocsátott kötvények regisztrációjához az XBond elnevezésű multilaterális kereskedési rendszerbe – tette közzé a vállalat.
Milyen olyan zöld célokat tűzhet ki egy vállalat, amelyek valóban a fenntarthatóságot szolgálják? Mit tehet egy vállalat azért, hogy zöld céljait elérje? - ezekkel a kérdésekkel indította a Portfolio Sustainable World 2021 konferencia egyik kerekasztal-beszélgetését a moderátor, Kovács Emese, az MN6 Energiaügynökség WELL AP tanácsadója.
Az elmúlt évtizedben, és különösképpen az elmúlt néhány évben, rendkívüli módon felerősödtek az éghajlatváltozás kézzelfogható hatásai, ezzel párhuzamosan pedig globálisan is megindult egy közös tenni akarás. Így már egyértelműen látszik, hogy most is, és az előttünk álló években is központi téma lesz, hogy a gazdaságok, a vállalatok, a szervezetek, vagy akár az egyének hogyan tudnak karbonsemlegesek lenni, és hogyan tudnak a klímaváltozáshoz alkalmazkodni. A "Hogyan?" kérdésekre a választ a körforgásos gazdasági modell alkalmazása, a zöldinnováció, a zöld finanszírozások, a fenntarthatóságot támogató technológiai újdonságok adják. Mindezek gyakorlati megvalósításáról, a fenntartható működés előnyeiről, a csomagolásmentes jövőről, és egy hazai italgyártó nagyvállalat céljairól beszélgettünk Mihály Eszterrel, a Hell Energy CSR Managerével.
Másfél évtized kellett a Hell Energynek ahhoz, hogy családi vállalkozásként induló hazai energiaital-gyártóból 50 országban jelenlévő, árbevételének döntő részét már az exportpiacokról szerző, több országban piacvezető FMCG-céggé váljon.
A Hell Energy Magyarország a Magyar Nemzeti Bank Növekedési Kötvényprogramjának keretében 67 milliárd forint névértékű zöldkötvényt bocsátott ki sikeresen. Ez az NKP program alatt eddig lezajlott legnagyobb zöldkötvény-kibocsátás itthon. A bevont forrásokat a társaság közel 80 milliárd forint összegben meghirdetett beruházási programja finanszírozására tervezi fordítani.
Új márkával, a Floewaterrel lép be a vízpiacra a Hell Energy. A vízszűrő- és kezelő technológiát, vagyis magát a szűrőberendezést éttermek, szállodák, fitness termek és munkahelyek számára fogják bérbe adni, ezzel lényegében egy csomagolásmentes megoldást kínálva a vízfogyasztásra.
Az E.ON-nál hiszünk abban, hogy a jó gondolatok együtt születnek és ha ketten együtt gondolkodnak, akkor az egy meg egy több lesz kettőnél – jelentette ki előadásában Tóth András a Járműipar 2021 konferencián. Az E.ON Hungária csoport megoldásértékesítési igazgatója hangsúlyozta azt is, hogy a fenntarthatóság nem csak azt jelenti, hogy valami zöld, hanem pénzügyileg is fenntartható és hatékony. Kiemelte, az autóipari cégek jelenleg döntően napelemes rendszereket szeretnének alkalmazni a zöld energia előállításának érdekében, ugyanakkor nem szeretnének energetikai engedélyessé válni. Cégcsoportjuk ebben is tud segítséget nyújtani, továbbá számos másik terméket és szolgáltatást kínálnak az autóipari szereplők számára.
Jól teljesített a koronavírus-járvány ellenére a Hell, amely előzetes várakozásai szerint kétszámjegyű bővülést ért el tavaly - közölte a Világgazdaság, amely alapján a vállalat bízik abban, hogy idén is növekedési pályán tud majd maradni. A Hell nagy sikerként könyvelte el az Európai Unió Bíróságának a döntését, amellyel zöld utat kaptak az Energy Coffee estében is a védjegy használatára, ennek köszönhetően pedig exportpiacaikon új kapuk nyílhatnak.
A 90-es évek eleje óta nem látott hatékonyságnövekedést hozhatnak az Ipar 4.0-hoz kapcsolódó megoldások. Azok a cégek járnak a legjobban, amelyek nem várják meg, hogy egy-egy technológia széles körben elterjedjen, hanem elsőként állnak neki az új fejlesztések bevezetésének – mint ahogy a Hell Energy is tette. A cég és az Ipar 4.0 kivitelezésekben élen járó Delta Systems Kft. szakemberei szerint az Ipar 4.0 technológiák új minőséget hoznak a termelésbe, ugyanakkor egyelőre kevesen használják ki a lehetőségeket. Csereklye Barnabással, a HELL ENERGY Magyarország Kft. ügyvezető igazgatójával és Vidra Lászlóval, a Delta Systems Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.
Új termékkategóriával bővíti kínálatát a Hell Energy Magyarország Kft. a magyar és a nemzetközi piacokon. A cég portfóliójába kerülnek a Swiss Laboratory Kft. DeLaVie és Fizzy szénsavmentes és szénsavas vitaminitalai.
A koronavírus-járvány fontos tanulságairól is beszélt csütörtöki prezentációjában Varga Mihály pénzügyminiszter. Szerinte ezek egyike, hogy az értékláncokat maga köré szervezni képes magyar vállalatokra és márkákra van szükség. Fel is sorolt néhány hazai tulajdonú céget.
2006-ban családi vállalkozásként indult a mostanra 5 kontinensen, több mint 50 országot lefedő export piaccal rendelkező HELL ENERGY, amely Magyarországon kívül többek között Bosznia-Hercegovinában, Bulgáriában, Cipruson, Görögországban, Horvátországban, Észak-Macedóniában, Romániában és Szlovákiában is piacvezető. A céget nem érintette kedvezőtlenül a járványhelyzet sem: előre láthatóan legalább 20 százalékkal tudják növelni árbevételüket az előző évhez képest, és jövőre újabb fejlesztések várhatóak a cégcsoportnál.
Kisvállalkozásokból is lehet sikeres céget építeni Magyarországon. Sok olyan vállalat van, amely egy műhelyből, egy garázsból, vagy egy kisüzemből indult, de mára már tőkeerős, piacán meghatározó, akár nemzetközi szinten is sikereket elérő céggé vált: nevezhetjük őket akár példaképeknek is. Közöttük bőven találunk olyanokat, amelyek nem feltétlenül vannak a gazdasági sajtó fókuszában, nem szólnak róluk a hírek minden nap, de mégis kiemelkedő teljesítményt nyújtanak nap, mint nap. A cikksorozat támogatója a Budapest Bank.
5-6%-os GDP-visszaeséssel számol az idei évre a magyar kormány - mondta el Varga Mihály a Hell Energy Magyarország Kft. új üzemének átadóján.
Vegyes mozgások a világ tőzsdéin.
2026-ra elfüstöl az összes típus.
Mi lesz a nyugdíjakkal?
Hogy látja a cég jövőjét az elnök-vezérigazgató?
Bindulhat a trükközés?